Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Solide Goffin Zet Mannarino Opzij Richting 3e Ronde Us Open Een Revanche Op Mezelf

Solide Goffin zet Mannarino opzij richting 3e ronde US Open: "Een revanche op mezelf"

Solide Goffin zet Mannarino opzij richting 3e ronde US Open: "Een revanche op mezelf"

David Goffin heeft op het US Open in New York de tweede ronde bereikt.

De Belg versloeg de Fransman Adrian Mannarino in drie sets: 6-3, 6-4 en 7-6 (7/4).

Goffin speelde een solide partij en liet Mannarino amper kansen toe.

"Ik ben erg blij met deze overwinning", zei Goffin na afloop.

"Ik heb hard gewerkt de afgelopen weken en het is fijn om te zien dat ik vooruitgang boek."

Goffin had het in de eerste set nog even lastig, maar hij brak het service van Mannarino in de zesde game en gaf de voorsprong niet meer uit handen.

In de tweede set brak Goffin opnieuw het service van Mannarino, ditmaal in de tiende game.

In de derde set ging het gelijk op, maar in de tiebreak was Goffin net iets sterker.

"Dit is een revanche op mezelf", zei Goffin.

"Ik heb het de afgelopen maanden niet altijd even goed gedaan, maar ik ben hard blijven werken en ik ben blij dat ik nu weer op de goede weg ben."

In de derde ronde neemt Goffin het op tegen de Amerikaan Frances Tiafoe.

Tiafoe versloeg in de tweede ronde de Rus Andrey Rublev in vier sets: 4-6, 6-3, 7-6 (9/7) en 6-4.

Goffin en Tiafoe hebben nog nooit eerder tegen elkaar gespeeld.


Comments